søndag 1. februar 2015

JUSTIN BIEBER KAKE

Her er kaken jeg laget til niesen min sin konfirmasjon. Ønsket var stor sjokoladekake med bilde av konfirmanten og Bieber, uten marsipan/fondant lokk med generalt Justin Bieber /jente tema.Hun spiller også piano, så det ville jeg prøve å flette inn.
Slik ble resultatet, og konfirmanten var meget fornøyd:
Hovedfargen måtte bli lilla. Det hadde hun også valgt på bordkortene, så dermed passet det veldig bra og. Lilla er liksom Bieber fargen ;).

Så en annen kake som var laget med pianotangenter som lå litt sånn over kaken. Det ga meg ideen om å flette det inn. Det ble en fin effekt, og noe hun la merke til :).

Skoen er laget for frihånd, noe som var utfordrende. Det å få den fin var for så vidt ok, men det å få den til å holde formen var vanskelig. Jeg hadde da ikke vært på kurs hos Tonerose... Så NÅ vet jeg at det finnes stivelse som gjør at det tørker og stivner, og dermed holder formen :).

Det er vanskelig å få frostingen 100% jevn over alt, så dermed valgte jeg å bruke masse blomster/jenteting som dekor. Da tar det fokuset fra den rene flaten ;).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar